donderdag 24 september 2009

Calmeynbos

Vandaag een tweede poging in het Calmeynbos. Vorige keer verkeerd gelopen op de 4,2 km - deze keer wou ik de 3,4 km met aansluitend de 2 km lopen...
Je raadt het al! Wééral verkeerd gelopen op de 3,4 km ;) Onwaarschijnlijk! Misschien hou ik me beter aan de gekende routes rondom onze woning..
Enfin, uiteindelijk toch aan de startplaats gekomen (na 16') - daarna de toer van 2 km gedaan in precies 10' en aansluitend de kortste route van 1km gelopen in 5' - steeds hetzelfde tempo, maar ik ben er zeker van dat ik de laatste 15 min (3km) iets sneller gelopen heb dan de eerste 16', ruw geschat goed voor zo'n 6km toch alweer vandaag in 31'00" - een gemiddelde van 11,61 km/h.

Voor het eerst begin ik eigenlijk stiekem marathon ambities te koesteren... uiteraard nu nog veel te vroeg, maar ik denk een datum te prikken in de tweede helft van 2010 om m'n eerste 42K te lopen... verstandig of ben ik nu té enthousiast ? Is het realistisch om binnen het jaar klaar te zijn voor een eerste marathon uit te lopen? Tips zijn welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten