zondag 13 september 2009

Les 5 - 2de poging!

Helaas deze week bijna geen tijd gehad om te lopen; meestal maak ik er gewoon tijd voor, maar deze week kon het echt niet.
Vandaag was het anders! Gestart in de gietende regen en na precies 5 min werden de weergoden mij dan toch beter gezind - het werd droog, en het bleef droog! Ach, had ik maar 5 minuutjes later vertrokken...
Het werd dus een tweede poging van les 5: 38 minuten lopen... voor het eerst een les moeten 'herlopen', dus heb ik maar beslist om het rustig aan te doen zodat ik zeker de 38 minuten kon uitlopen.
En jawel hoor! Traag gestart, 5'30" was de tijd die ik nodig had om de eerste km te lopen (10.9 km/h); Na 5,5km was ik reeds 31'40" aan het zweten (10,4km/h) en na 38 minuten had ik zo'n 6,7km afgelegd wat in totaal dus goed was voor zo'n 10,58km/h. De laatste 1200m heb ik merkelijk sneller gelopen, maar dat heeft duidelijk niet zo'n effect op de gemiddelde snelheid :(
In ieder geval.... op naar les 6 met m'n trouwste looppartner: Evy! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten