zondag 6 september 2009

Warandeloop

M'n tweede wedstrijd! De warandeloop in Kemmel: 6000m, bergop... bergaf! Voor iemand die pas 12 weken aan het lopen is een behoorlijk zwaar parcours!
Wat me trouwens opviel is dat bergaf lopen niet per definitie "gemakkelijker" is - daar heb ik steeds het kleine groepje moeten lossen, bij het bergoplopen kon ik terug aansluiten.. De finish lag helaas bergaf ;)

Resultaat: voorlaatste - Hoewel de "11de plaats" véél beter klinkt ;) Er waren dus 12 mannen en 6 vrouwen aan de start.
Mijn tijd: 31'30; wat goed is voor 11,43 km/h. Gemiddelde tijd van alle deelnemers was trouwens: 27'18; de snelste (Kris Derveaux) zette een tijd neer van 21'36 (maar liefst 10' sneller dan mijn tijd!)

Na de strandloop in Nieuwpoort was dit dus m'n tweede wedstrijdje... weeral een ervaring rijker. Ze gaan me daar volgend jaar wellicht opnieuw zien!




Voor meer actiefoto's: hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten