maandag 7 september 2009

Les 5

Vandaag les 5 met Evy van de tweede reeks (5-10km); Vooropgesteld was 38 minuten lopen, maar voor het eerst heb ik eerder moeten afhaken. Hoewel het een bijzonder zonnige zomeravond was, heb ik eerder moeten afhaken wegens wateroverlast. Jawel! Het zweet vloeide in m'n ogen met geïrriteerde ogen tot gevolg. Echt waar :) Ik moet er maar eens over nadenken om een "hoofdzweetband" te gebruiken. Is dat trouwens de correcte term ? Staat dat niet een beetje snullig voor een beginnend loper met een te hoog BMI ? ;)
Enfin, resultaat vandaag: 5,5 km in 31'18" (10,54km/h)

1 opmerking:

  1. Dag Fred. Sullig met zweetband. Welnee, als hij niet voor uw ogen hangt is er geen gevaar. U bent altijd welkom op de canicross. Meer info daarover op www.vlaamsecanicrossfederatie.be
    De foto's bij mij (www.etienne-devillage.blogspot.com) zijn met een D90 Nikon genomen. Sommige foto's zijn best wel goed, dankzij het machientje want ik ben nog een amateur. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen